Vyhledej typ podle motorky Vyhledejte podle motorky Typ motorky
  • [strong]100% bezpečná platba[/strong]
Platíte při převzetí balíku. Můžete platit hotově, nebo... 100% bezpečná platba Platíte při převzetí balíku. Můžete platit hotově, nebo...
  • [strong]Potřebujete poradit?[/strong]
Jsme motorkáři, víme co je nejlepší a rádi vám poradíme. Potřebujete poradit? Jsme motorkáři, víme co je nejlepší a rádi vám poradíme.
  • [strong]GLS a GLS Point[/strong]
Dopraví na adresu, nebo na jednom z tisíce Pointů. GLS a GLS Point Dopraví na adresu, nebo na jednom z tisíce Pointů.
  • [strong]Kvalita a zpracování[/strong]
Všechny díly testujeme, známe je a spoléháme na ně. Kvalita a zpracování Všechny díly testujeme, známe je a spoléháme na ně.

Reklamace

Zboží můžete reklamovat dvěma způsoby:

  • osobně v sídle společnosti;
  • vyplněním reklamačního formuláře níže a zasláním zpět na adresu:


Motoline.cz
Návsí 1030
739 92  Návsí

Postup při reklamaci zboží

Vyplňte pečlivě reklamační formulář (klikněte pro výběr formátu)!

  • Zadejte:
    • vaše osobní údaje.
    • číslo objednávky nebo číslo faktury, případně jej vyberte z historie;
    • kód zboží (uveden na faktuře i v objednávce),
  • Uveďte:
    • Důvod reklamace, tzn. popis závady zboží.
    • Formulář uložte.
    • Nyní formulář vytiskněte a vložte do balíku.
    • Zboží zašlete výhradně na adresu:


Motoline.cz
Návsí 1030
739 92  Návsí

Za zboží zaslané na jinou než výše uvedenou adresu neručíme!
Nikdy nezasílejte zásilku určenou k reklamaci na dobírku! Takováto zásilka nebude našimi pracovníky převzata.

Reklamace bude vyřízena v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
Obchodujete-li s námi na základě obchodního zákoníku, lhůta pro vyřízení reklamace zákonem stanovená není, i přesto se snažíme reklamaci vyřídit co nejdříve.
Peníze jsou v případě uznané reklamace zákazníkovi vráceny převodem na uvedený bankovní účet nebo v hotovosti v sídle společnosti Motoline.cz.


Follow us on Facebook