Výborný a momentálně zraněný jezdec :(
Který závod byl pro tebe nejtěžší, nebo nejzásadnější?Teď si to úplně přesně nevybavuju, ale myslím že to byly Kaplice.
Podpořila tě rodina?
Samozřejmě a za to jim moc děkuju. Bez podpory rodiny by to prostě nešlo.
Po desetilété pauze s off-road motorkama jsem nějak dospěl k moudrému rozhodnutí, že je načase oprášit starou výbavu a znovu to rozjet v terénu. Pro moje první vyjížďky jsem zneužil stařičkou DT 250 MX, která mi do té doby stála s veteránskými značkami pod plachtou. Myslel jsem, že se jen tak projedu po lesních chodníčcích a budu spokojený.
Enduro a motokros rozdávají svým příznivcům potěšení plnými náručemi. Rozhodně ale nepatří mezi levné sporty. I náklady na hobby provoz hravě přesáhnout rozpočet na provoz rodinného osobního auta. Pojďme si projít pár základních tipů, které umožní udržet motorku v bezvadné kondici.
Dlouholetá firma Michelin na poli pneumatik nejrůznějších využití a velký sponzor moto sportu je na trhu hezkou řádku let. V moto sportu jsem nejvíce zažil na gumě Michelin S12 Enduro Comp, kdy zhruba před 10 lety pro hobby jezdce neexistovala lepší guma. Konkurence od Mitas nebyla kvalitní.
Směs je testovaná v širokém teplotním rozsahu +30 až +100 stupnů ve kterých neztrácí své prvotřídní vlastnosti Maximální rychlost při použití Nitromousse je 125 km/h.
Nejvyšší model brýlí od firmy 100%, což je patrné na první pohled. Tento model nabízí mnoho "vychytávek" a o proti konkurenci je stále za velice příznivou cenu.
Nitro Mousse využívá technologii, kdy je kombinována vysoká koncentrace dusíku s velmi tvrdými elastomery. Tato kombinace zaručuje velmi vysokou odolnost, výrobce tvrdí, že životnost je až dvojnásobná ve srovnání s moussy jiných výrobců.
Nepříjemné zimní období nás pomalu nutí ukončit moto sezonu – to je nutné zlo a nic s tím nenaděláme. (enduráci se teď usmívají pod vousy …) Pro většinu motorkářů je ježdění hlavně zábavou a jízda v zimě je spíš utrpením než potěšením, to všichni známe.